Zwroty w petkarma.pl 

27/04/2023

Zoologiczny sklep internetowy petkarma.pl to miejsce chętnie odwiedzane przez właścicieli psów, kotów, gryzoni, rybek i innych zwierząt. Atrakcyjne ceny i rozbudowana oferta sprawiają, że bez problemu można dopasować karmy, preparaty czy akcesoria do konkretnych potrzeb. Kuszą akcje promocyjne, darmowa dostawa przy zakupach powyżej 149 zł oraz intuicyjna witryna. Klienci mogą korzystać także z wartościowych treści na blogu oraz bez problemu zwrócić produkty petkarma.pl, jeśli z jakichkolwiek powodów nie spełnią oczekiwań.

Jak odstąpić od umowy z petkarma.pl ?

Konsument, a także przedsiębiorca prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą, może odstąpić od umowy sprzedaży z petkarma.pl bez konieczności podawania przyczyny swojej decyzji. By dopełnić formalności, musi przesłać jednoznaczne oświadczenie przed upływem 14 dni od daty dostarczenia produktu będącego przedmiotem umowy sprzedaży. Można wykorzystać wzór formularza dostępny na stronie internetowej petkarma.pl w zakładce regulamin https://petkarma.pl/regulamin-sklepu lub też samemu przygotować oświadczenie i przesłać mailowo na adres: info@petkarma.pl.

Potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy petkarma.pl 

Sklep petkarma.pl niezwłocznie informuje klienta o otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Konsument natomiast jest zobowiązany do zwrotu towaru w terminie czternastu dni od złożenia formularza. Paczkę należy wysłać na adres petkarma.pl:

TV Próbę s.r.o. (DPD WBA)

Uczniowska 34

53-306 Wałbrzych

Procedurę dokonania zwrotu, reklamacji czy wymiany ułatwia formularz online petkarma.pl, który można wypełnić na stronie https://petkarma.pl/reklamacja.php.

Jak wysłać paczkę ze zwrotem petkarma.pl?

Przesyłka ze zwracanym towarem musi być starannie przygotowana, by zminimalizować ryzyko uszkodzenia na jakimkolwiek etapie transportu. Paczkę petkarma.pl można wysłać pocztą lub korzystając z usług jednego z kurierów. By znaleźć najlepszą ofertę, warto wycenić przesyłkę na stronie brokera.

Konsument lub przedsiębiorca prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą ponosi koszty nadania przesyłki zwrotnej petkarma.pl. Jeśli wybrał inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia, sklep nie jest zobowiązany do zwrotu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

Klient ponosi również odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania.

Zwrot pieniędzy od petkarma.pl 

Sklep petkarma.pl może wstrzymać się ze zwrotem wpłaconych sum do chwili otrzymania od kupującego produktu lub dostarczenia dowodu jego odesłania. Sprzedający sprawdzi także stan towaru, a następnie zwróci pieniądze na wskazany w formularzu odstąpienia od umowy petkarma.pl rachunek bankowy konsumenta lub przedsiębiorcy prowadzącego jednoosobową działalność gospodarczą. Przelew będzie obejmować cenę produktu, koszty przesyłki do klienta w kwocie równej cenie najtańszej dostępnej opcji przesyłki. petkarma.pl zwrotu środków dokona w terminie 3 dni roboczych.

Jak reklamować produkty w petkarma.pl? 

W przypadku wady produktu zakupionego w petkarma.pl klient powinien poinformować o tym fakcie sprzedawcę mailowo info@petkarma.pl. Tam też musi określić swoje żądania. W zawiadomieniu reklamacyjnym petkarma.pl muszą się też znaleźć takie informacje jak precyzyjny opis wady, zdjęcia potwierdzające wystąpienie wady, numer zamówienia oraz potwierdzenie zakupu.

Jeśli konieczne jest do oceny wady produktu jego przesłanie, należy towar wysłać paczką na adres petkarma.pl:

TV Próbę s.r.o. (DPD WBA)

Uczniowska 34

53-306 Wałbrzych

Tego typu procedura jest zawsze uzgadniana między sprzedawcą a kupującym.

Jak reklamować uszkodzoną przesyłkę?

Warto pamiętać o tym, że klient nie może odstąpić od umowy petkarma.pl, jeżeli wada towaru jest nieistotna. Poza tym w sytuacji, gdy do uszkodzenia produktu doszło w czasie transportu, o czym może świadczyć stan opakowania, należy wypełnić protokół szkody w obecności pracownika firmy transportowej, uzyskać jego podpis, a kopię dokumentu dołączyć do zawiadomienia o wystąpieniu wady.

Sklep petkarma.pl do żądań klienta ustosunkuje się nie później niż w terminie 14 dni od przesłania zgłoszenia. Najczęściej informacja jest przesyłana drogą mailową.

Nadaj paczkę ze zwrotem petkarma.pl!

Szybkie zamawianie kuriera

Co wysyłasz?

Wymiary przesyłki

kg
cm
cm
cm

Usługi dodatkowe