Zwroty w manucafe.pl

09/12/2023

Sklep manucafe.pl to niezwykłe miejsce, w którym kawa staje się sztuką, a tradycja i pasja przeplatają się w każdym ziarnie. Klienci doceniają rzemiosło, ręczną pracę oraz pewnego rodzaju gorliwość w poszukiwaniu najsmaczniejszych ziaren na całym świecie. Marka działa od 2025 roku i od tego czasu nie zmieniła dostawców, składników i zasad pracy. Dlatego kawiarnia manucafe.pl jest czymś więcej niż przestrzenią spotkań czy sklep. Staje się bowiem ilustracją pewnego stylu życia. Sama nazwa inspirowana jest mitologią indyjską, a głównym celem kawiarni jest dostarczanie klientom wyjątkowych doznań przy smakowaniu różnych gatunków kawy. Tym samym staje się przeciwwagą dla masowo produkowanych mieszanek i ograniczonej oferty marketów. Bez problemu mogą również dokonać zwrotu manucafe.pl.

Jak odstąpić od umowy manucafe.pl?

Klient może odstąpić od umowy manucafe.pl w terminie 30 dni od daty otrzymania towaru lub ostatniej części dostawy. Wydłużony okres pozwala na zapoznanie się z naturą, cechami i funkcjami towarów. Konsument nie musi podawać przyczyny swojej decyzji, a jego uprawnienia nie są zależne od sposobu odbioru towaru lub zapłaty.

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy manucafe.pl należy wysłać na adres:

Raciborska 4
47 460 Chałupki

lub mailem: [email protected]

W oświadczeniu klient powinien podać datę zakupu w manucafe.pl lub numer zamówienia, numer konta bankowego i wybrany sposób zwrotu zapłaty.

Kiedy manucafe.pl zwraca pieniądze?

Sklep manucafe.pl zwraca klientowi kwotę odpowiadającą pełnej cenie towarów i opłaconym kosztom ich dostarczenia w terminie 14 dni od odstąpienia od umowy. Stosuje przy tym ten sam sposób, jakiego kupujący użył przy zakupach. Warto pamiętać o tym, że w przypadku gdy sprzedawca oferuje różne sposoby dostawy towarów, jest zobowiązany do zwrotu opłaty za najtańszą z nich.

Kiedy wysłać paczkę ze zwrotem manucafe.pl?

Kupujący powinien w tym samym czasie (30 dni) po uzgodnieniu ze sprzedawcą wysłać lub przekazać zwracane manucafe.pl produkty. Muszą być one kompletne, najlepiej w oryginalnym opakowaniu oraz bez oznak zużycia lub uszkodzenia. Sklep nie przyjmuje paczek ze zwrotem manucafe.pl wysłanych za pobraniem.

Przesyłkę należy wysłać na adres manucafe.pl:

Raciborska 4
47 460 Chałupki

Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu manucafe.pl. Może wysłać paczkę kurierem lub pocztą, więc opłaca się na stronie brokera sprawdzić, który z przewoźników ma najtańszą ofertę. W jednym miejscu można wówczas dopełnić wszystkie formalności.

Konsument może również zwrócić produkt manucafe.pl osobiście. Wówczas termin wpłaty wynosi 7 dni od odstąpienia od umowy.

W przypadku gdy towary zwrócone manucafe.pl są uszkodzone lub napoczęte, sklep ma prawo żądać odszkodowania do utraty wartości. Przypisuje mu się także prawo do zwrotu kosztów.

Kiedy nie można odstąpić od umowy manucafe.pl?

Klient nie zwróci manucafe.pl towarów łatwo psujących się oraz produktów nierozerwalnie połączonych z innymi rzeczami, a także dostarczonych w zamkniętym pojemniku, jeśli zostało otwarte.

Jak reklamować produkty manucafe.pl?

W przypadku gdy towary w przesyłce nie są kompletne lub też nie podano ich właściwości czy też nie nadają się do normalnego użytku, a także uzgodnionego celu oraz jeśli ich ilość, miara, waga i jakość nie pasuje do pozostałych ustawowych, umownych lub wstępnie umownych parametrów, klient ma prawo złożyć reklamację mamacafe.pl. W efekcie może domagać się dostarczenia nowych produktów bez wad lub ich naprawy. Jeżeli nie jest to możliwe, konsument ma prawo żądać zwrotu ceny zakupu w całości w okresie sześciu miesięcy od otrzymania towaru.

Sklep ponosi odpowiedzialność za wady powstałe po otrzymaniu towaru w okresie gwarancji 24 miesięcy lub w momencie składania wniosku w reklamacji manucafe.pl, na opakowaniu lub w instrukcji. Klient może wówczas żądać usunięcia wady poprzez dostarczenie nowych towarów lub brakujących produktów. Ma prawo oczekiwać bezpłatnej wymiany, zniżki od ceny zakupu lub odstąpić od umowy.

Do reklamacji manucafe.pl należy dołączyć dowód zakupu – paragon, faktura VAT lub też wyciąg z karty czy konta.

Kupujący powinien zgłosić braki lub wady zakupionego produktu w terminie do 24 godzin od otrzymania przesyłki mailowo: [email protected] czy telefonicznie +48 669 731 168. W przypadku uszkodzeń w czasie transportu konieczne jest sporządzenie z kurierem protokołu szkody przy odbiorze paczki.

Sklep rozpatruje reklamacje manucafe.pl w ciągu 14 dni roboczych od ich zgłoszenia lub dostarczenia wadliwego towaru.

Wyślij paczkę ze zwrotem manucafe.pl!

Szybkie zamawianie kuriera

Przesyłka

Usługi dodatkowe

Lubisz rabaty i promocje?

Zapisz się do naszego newslettera, aby otrzymywać powiadomienia o nowych promocjach i rabatach.