Zwroty w karkosik.pl

22/11/2023

Jubiler karkosik.pl to renomowana firma z długą historią, działającą na rynku już prawie trzydzieści lat. Historia tej firmy rozpoczęła się w 1989 roku, a od tego czasu nieustannie rozwija się i doskonali. Zmianie uległa też nazwa, bo sklep internetowy karkosik.pl pierwszym klientom będzie się kojarzył z marką Eliza. Niezmiennie firma cieszy się uznaniem, popularnością i zaufaniem kupujących. W ofercie karkosik.pl znaleźć można bogaty wybór pierścionków zaręczynowych oraz obrączek ślubnych wykonanych zarówno z żółtego, jak i z białego złota. Firma oferuje także różnorodną biżuterię złotą, brylantową, srebrną oraz kolekcje z kamieniami szlachetnymi. Królują znane marki Swarovski, Nomination, Emporio Armani, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Rosefield, Police, Michael Kors, a klienci chętnie sięgają także po zegarki Longines, Certina, Tissot, Epos, Casio, Seiko, Adriatica. Od 2013 jest karkosik.pl producentem biżuterii z bursztynu, kamieni ozdobnych, naturalnych, pereł oraz kryształów Swarovskiego. Poza tym znaleźć można też zegary szafkowe, szkło ozdobne i inne artykuły dekoracyjne. Przyciągają niezmiennie niepowtarzalne ozdoby, przyjazna atmosfera i profesjonalna obsługa. Można też bez problemu dokonać zwrotu w karkosik.pl.

Jak odstąpić od umowy karkosik.pl?

Konsument może odstąpić od umowy karkosik.pl bez podania przyczyny poprzez złożenie stosownego oświadczenia w terminie 30 dni. Może przygotować samodzielnie jednoznacznie brzmiące pismo. Na stronie internetowej znajduje się także formularz zwrotu karkosik.pl https://www.karkosik.pl/img/cms/PDF/PROTOK%C3%93%C5%81%20 REKLAMACJI%20.20 ZWROTU.pdf. Termin na odstąpienie od umowy jest liczony od momentu otrzymania przesyłki z zamówionym towarem. Oświadczenie można wysłać na adres:

Dawid Karkosik sp. k.
ul. Chełmińska 2
87-100 Toruń

lub mailem: [email protected]

Po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy karkosik.pl prześle na adres poczty elektronicznej konsumenta potwierdzenie.

Kiedy nie można odstąpić od umowy karkosik.pl?

Klient nie może odstąpić od umowy o świadczenie usług, jeżeli sprzedawca w pełni je wykonał za uprzednią zgodą konsumenta. Nie można zwrócić karkosik.pl produktów nieprefabrykowanych, wyprodukowanych według specyfikacji kupującego lub służących zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Ograniczenia też dotyczą towarów dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli zostało otwarte oraz tych nierozłącznie połączonych z innymi rzeczami.

Jak wysłać paczkę ze zwrotem karkosik.pl?

Klient może zwrócić karkosik.pl produkt w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności towaru. Paczkę należy wysłać na adres sprzedawcy:

Dawid Karkosik sp. k.
ul. Chełmińska 2
87-100 Toruń

Paczka ze zwrotem karkosik.pl powinna być wysłana niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni od odstąpienia od umowy. Na stronie brokera można sprawdzić, przewoźnik najtaniej i najszybciej dostarczy przesyłkę do odbiorcy i na jednej stronie załatwić wszystkie formalności. Można wysłać paczkę karkosik.pl kurierem lub pocztą.

Jak przygotować paczkę ze zwrotem karkosik.pl?

W paczce ze zwrotem karkosik.pl powinien się znaleźć produkt wraz z kompletem otrzymanych dokumentów oraz wypełnionym i podpisanym formularzem grzecznościowego zwrotu/wymiany https://www.karkosik.pl/img/cms/PDF/PROTOKÓŁ%20REKLAMACJI%20%20ZWROTU.pdf. W każdym przypadku rzecz nie może nosić żadnych śladów użytkowania oraz musi być oddawana w oryginalnym opakowaniu wraz z kompletem folii zabezpieczających wraz z nienaruszonymi metkami, jeśli takowe posiadała.

Kiedy karkosik.pl zwraca pieniądze?

Sklep karkosik.pl zwraca pieniądze klientowi w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Oddawane są wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru z wykorzystaniem tej samej metody, jakiej kupujący użył w pierwotnej transakcji.

Sprzedawca może się wstrzymać ze zwrotem płatności do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez klienta dowodu jej odesłania do karkosik.pl w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej, chyba że sklep zaproponował, że sam odbierze rzecz.

Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu karkosik.pl. Poza tym musi pamiętać, że jeśli wybrał inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sprzedawcę, to ten nie jest zobowiązany, żeby oddawać dodatkowe opłaty.

Jak wymienić produkty karkosik.pl?

Klient ma możliwości wymiany karkosik.pl produktu w ciągu 30 dni od jego dostarczenia. Tego typu żądanie należy wysłać mailem: [email protected] lub za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego pod linkiem: https://www.karkosik.pl/kontakt. Można dokonać wymiany na ten sam model, ale w innym kolorze lub rozmiarze czy odmienną rzecz o cenie niższej, wyższej lub takiej samej, przy czym tego typu transakcje są możliwe tylko wówczas, gdy produkt znajduje się aktualnie w ofercie.

By dokonać wymiany, należy wypełnić i podpisać formularz wymiany karkosik.pl https://www.karkosik.pl/img/cms/PDF/PROTOKÓŁ%20REKLAMACJI%20%20ZWROTU.pdf dostępny na stronie internetowej sklepu, zapakować i zabezpieczyć przesyłkę, dołączyć dowód zakupu oraz potwierdzenie wykonania przelewu na kwotę konieczną do pokrycia kosztów nadania nowego towaru. Następnie trzeba wysłać paczkę na adres:

Dawid Karkosik sp. k.
ul. Chełmińska 2
87-100 Toruń

Klient wysyła paczkę z wymienianym produktem karkosik.pl na swój koszt. W przypadku wybrania towaru o cenie niższej sklep zwróci różnicę w ciągu 14 dni przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jaki został użyty przy zakupie. Jeśli zdecydował się na droższą rzecz, powinien dopłacić brakującą kwotę. By przyspieszyć proces wymiany, warto do paczki dołączyć potwierdzenie wykonania przelewu.

Wymianie karkosik.pl podlegają jedynie towary czyste i nienoszące śladów użytkowania. Nie można więc oddać produktów uszkodzonych, pozbawionych metek i innych dodatkowych oznaczeń. Klient musi odesłać rzecz w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu.

Jak reklamować produkty karkosik.pl?

Jeśli sprzedawca dostarczył towar niezgodny z umową, można złożyć reklamację karkosik.pl. To prawo przysługuje konsumentom oraz osobom fizycznym prowadzącym działalność gospodarczą, o ile nie umowa nie posiada ona dla tej nich charakteru zawodowego. Rękojmia wobec przedsiębiorców jest wyłączona.

Reklamację karkosik.pl należy wysłać na adres:

Dawid Karkosik sp. k.
ul. Chełmińska 2
87-100 Toruń

lub na adres poczty elektronicznej: [email protected] czy numer telefonu +48 533-352-201.

Na wyżej wskazany adres klient powinien wysłać paczkę z reklamowanym produktem karkosik.pl.

Sprzedawca rozpatrzy roszczenia klienta w ciągu 14 dni.

W przypadku, gdy produkty są objęte gwarancją karkosik.pl lub producenta stosowne informacje znajdują się w opisie towaru na stronie internetowej.

Wyślij paczkę ze zwrotem karkosik.pl!

Szybkie zamawianie kuriera

Przesyłka

Usługi dodatkowe

Lubisz rabaty i promocje?

Zapisz się do naszego newslettera, aby otrzymywać powiadomienia o nowych promocjach i rabatach.