Zwroty w estyl.pl

16/11/2023

Renomowany sklep internetowy estyl.pl specjalizuje się w sprzedaży profesjonalnych kosmetyków do włosów, ciała, paznokci oraz różnorodnych akcesoriów i sprzętu fryzjerskiego. W Polce online działa od 2004 roku, co czyni go najstarszą, największą i najbardziej dynamicznie rozwijającą się drogerią. Na stronie internetowej estyl.pl znaleźć można nie tylko produkty fryzjerskie, ale także perfumy, kosmetyki do makijażu i wiele innych propozycji przeznaczonych dla wszystkich, którzy pragną zachować piękny wygląd i doskonałą kondycję nie tylko swoich włosów, ale także całego ciała. To także doskonałe źródło inspiracji dla klientów. Cały oryginalny asortyment pochodzi od renomowanych dystrybutorów zarówno z kraju, jak i z zagranicy. Niskie ceny, najwyższa jakość produktów i usług, fachowa obsługa klienta sprawiają, że drogeria internetowa estyl.pl jest chętnie wybierana przez osoby prywatne i stylistów. Tu znaleźć można około 7000 produktów ponad 90 marek – także tych prestiżowych jak Mason Pearson, John Masters Organics, Rahua, Macadamia, Davines i wielu innych. Poza tym bez problemu można dokonać zwrotu estyl.pl.

Co zrobić, gdy paczka estyl.pl została uszkodzona w transporcie?

Klient powinien sprawdzić dostarczoną przesyłkę estyl.pl jak najszybciej po doręczeniu. W przypadku jakichkolwiek ubytków lub uszkodzeń musi sporządzić z kurierem protokół szkody. Uwagi powinny być naniesione w dokumencie przewozowym z podpisem pracownika dostawcy i jeśli jest możliwość, to konsument powinien odmówić przyjęcia takiej paczki. Jeśli uwagi nie zostaną zgłoszone, przewoźnik może nie rozpatrzyć zgłoszenia reklamacji.

W przypadku uszkodzenia paczki estyl.pl albo w sytuacji, gdy jej zawartość uległa zniszczeniu czy też jeśli przesyłka nie była kompletna lub zawartość nie odpowiadała zamówionym towarom, klient powinien poinformować o fakcie sklep telefonicznie 221120966, mailowo [email protected] lub poprzez elektroniczny formularz kontaktowy estyl.pl na stronie internetowej http://estyl.pl/contacts/.

Jak odstąpić od umowy estyl.pl?

Klient ma możliwość odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży estyl.pl w przeciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Musi pamiętać o tym, że zwracane produkt nie może nosić śladów użytkowania czy być uszkodzony, a także musi być zapakowany w oryginalne opakowanie, które nie zostało otwarte celem zapoznania się z zawartością. Konsument, składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy estyl.pl, nie jest zobowiązany natomiast do podawania przyczyny swojej decyzji.

Klient odstępujący od umowy estyl.pl ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru produktu, jego cech lub funkcjonowania. 

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy estyl.pl

By odstąpić od umowy, należy przesłać oświadczenie estyl.pl na mail [email protected] lub listownie na adres:

ESTYL.PL
Aleja Krakowska 38
05-090 Janki

Klient może skorzystać z formularza zwrotu estyl.pl dostępnego na stronie internetowej https://estyl.pl/media/f5/60/b0/1692356571/Estyl_formularz%20odst%C4%85pienie%20od%20umowy.pdf lub też przygotować własne, jednoznacznie brzmiące pismo. Musi ono zawierać takie informacje jak imię i nazwisko, adres e-mail, numer i datę zamówienia, rachunek bankowy do zwrotu środków pieniężnych oraz datę i podpis klienta w przypadku wysłania oświadczenia listownie.

Kiedy estyl.pl zwraca pieniądze?

Sklep estyl.pl zwraca klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty najtańszego oferowanego sposobu dostarczenia towaru, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy i przyjęciu zwrotu w magazynie. Przelew od estyl.pl jest realizowany na podane przez klienta konto.

Sprzedawca może się wstrzymać ze zwrotem płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia dowodu jej odesłania do estyl.pl.

Jak wysłać paczkę ze zwrotem estyl.pl?

Klient odsyła estyl.pl zwrot na swój koszt. Do paczki należy zapakować produkt, dokładając starań, by nie został uszkodzony w czasie transportu, oraz dokument sprzedaży: paragon lub fakturę VAT.

Na jaki adres wysłać zwrot estyl.pl?

Paczkę ze zwrotem estyl.pl należy wysłać na adres:

estyl.pl
Aleja Krakowska 38
05-090 Janki 

Klient może nadać paczkę ze zwrotem estyl.pl kurierem lub pocztą. W tym pierwszym przypadku warto na stronie brokera sprawdzić, który z przewoźników ma najlepszą ofertę. W jednym miejscu zebrane są propozycje najpopularniejszych kurierów, więc bez problemu da się wybrać tę optymalną, zamówić usługę i od razu ją opłacić.

Kiedy klientowi nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy estyl.pl?

Klient nie może odstąpić od umowy estyl.pl, jeśli sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta. Nie można też oddać rzeczy nieprefabrykowanej, wyprodukowanej według specyfikacji kupującego lub służącej zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Zwrotom estyl.pl nie podlegają produkty dostarczane w zapieczętowanych opakowaniach, jeśli zostały otwarte. W tym wypadku chodzi o względy higieniczne i ochronę zdrowia. Poza tym nie oddaje się rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi oraz produktów ulegających szybkiemu zepsuciu lub mających krótki termin przydatności do użycia.

Jakie są warunki gwarancji estyl.pl?

Niektóre produkty sprzedawane w sklepie estyl.pl są objęte gwarancją producenta bądź dystrybutora. W takim przypadku należy się zapoznać z informacjami na karcie gwarancyjnej i zgodnie z nimi wykonywać uprawnienia.

W przypadku gdy produkt ma udzieloną gwarancję producenta bądź dystrybutora, klient może złożyć reklamację estyl.pl bezpośrednio u gwaranta lub też korzystając z uprawnień przysługujących mu z tytułu rękojmi.

Jak złożyć reklamację estyl.pl?

W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową klient ma prawo w terminie do 2 lat licząc od daty jego wydania złożyć reklamację estyl.pl. W takim przypadku do odsyłanego produktu należy dołączyć informację o rodzaju niezgodności z umową, żądanym sposobie doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową oraz dowód zakupu. Konsument może wykorzystać dostępny na stronie internetowej formularz reklamacji estyl.pl https://estyl.pl/media/e8/bb/62/1692356965/Estyl_formularz%20reklamacyjny.pdf.

Sklep ustosunkuje się do reklamacji estyl.pl w ciągu 14 dni od otrzymania zgłoszenia.

 Klient, który dokonał zakupów w celu związanym bezpośrednio z jego z działalnością zawodową lub gospodarczą ma prawo złożyć reklamację estyl.pl stosownie do obowiązujących w tej mierze przepisów kodeksu cywilnego. W tym wypadku jednak odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne towarów ogranicza się do kwoty, jaka została zapłacona za nabycie danego towaru.

Wyślij paczkę ze zwrotem estyl.pl!

Szybkie zamawianie kuriera

Przesyłka

Usługi dodatkowe

Lubisz rabaty i promocje?

Zapisz się do naszego newslettera, aby otrzymywać powiadomienia o nowych promocjach i rabatach.