Jak zwrócić zakupy w olini.pl?

09/12/2023

Rodzinna wytwórnia olejów olini.pl od lat specjalizuje się w tłoczeniu najwyższej jakości tłuszczów roślinnych pochodzących z doskonałych ziaren. W ofercie znaleźć można zimnotłoczone oleje zawsze dostosowane do indywidualnych zamówień klientów. Sklep internetowy olini.pl to miejsce, gdzie można nabyć zdrowe produkty roślinne prosto od producenta. Są świeże, nie mają dodatku konserwantów, polepszaczy czy ulepszaczy. Na stronie internetowej olini.pl, oprócz olejów, znajdują się różnorodne produkty – zakwasy warzywne, ocet jabłkowy, soki zimnotłoczone, miody z polskiej pasieki, miody z dodatkiem owoców, orzechy, masło orzechowe, oleje kosmetyczne, a także mydła naturalne ręcznie wykonane z olejów, olejki eteryczne i wiele innych zdrowych wyrobów. Sklep olini.pl asystuje klientom w dokonywaniu wyborów, dzieląc się specjalistyczną wiedzą i bogatym doświadczeniem. Proponuje również tłoczenie olejów na świeżo, dostarczając produkty bezpośrednio z olejarni do rąk klienta, co zapewnia produktom najlepsze parametry. Wyroby są starannie pakowane w ciemne szklane butelki, zabezpieczane podczas transportu. Dzięki temu od olini.pl docierają do klienta w doskonałym stanie, gotowe do użytku. A to sprawia, że kupujący chętnie wracają, dzieją się nie tylko pozytywnymi opiniami o marce, ale również pomysłami i przepisami na zdrowe mikstury. Bez problemu można także dokonać zwrotu olini.pl.

Jak odstąpić od umowy olini.pl?

Konsument oraz przedsiębiorca, jeżeli dokonał zakupu na odległość, może odstąpić od umowy olini.pl bez podania przyczyn i bez ponoszenia kosztów. W terminie 14 dni od odebrania przesyłki z zamówionym towarem powinien złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy olini.pl. Pismo można wysłać pocztą tradycyjną na adres:

Miramar spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Wałbrzychu
Nowa Wieś (Dziećmorowice) 155
58-308 Wałbrzych

lub pocztą elektroniczną na adres: [email protected]

Klient może wykorzystać wzór oświadczenia o ostawieniu od umowy olini.pl dostępny na stronie internetowej lub przygotować samodzielnie jednoznacznie brzmiące pismo.

Formularz zwrotu olini.pl można pobrać wraz z innymi załącznikami https://olini.pl/upload/regulamin-olini-zalaczniki-2022-v3.pdf .

Jak wysłać paczkę ze zwrotem olini.pl?

Klient jest zobowiązany niezwłocznie – najlepiej wraz z wysłaniem oświadczenia o odstąpieniu lub nie później niż 14 dni od tego momentu, przesłać paczkę ze zwrotem olini.pl na adres:

Miramar Sp. z o.o.
ul. Strzegomska 49
58-160 Świebodzice

Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu olini.pl. Może nadać paczkę pocztą lub kurierem. Olini.pl zwraca także uwagę, by produkty były w taki sposób zapakowane, aby nie zostały uszkodzone na którymś z etapów transportu. W poszukiwaniu jak najlepszej opcji warto też sprawdzić na stronie brokera, który z przewoźników najtaniej i najszybciej dostarczy paczkę ze zwrotem olini.pl.

Kiedy olini.pl zwraca pieniądze?

Sklep olini.pl po zaakceptowaniu zwrotu produktu wystawia fakturę korygującą i przesyła ją na wskazany przez klienta mail. Konsument jest zobowiązany potwierdzić otrzymanie tegoż dokumentu w wiadomości zwrotnej.

Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania. Powinien zwrócić rzecz olini.pl w takim składzie ilościowym i jakościowym, w jakim ją otrzymał wraz ze wszelkimi dołączonymi i dostarczonymi częściami, akcesoriami, instrukcjami, warunkami użytkowania czy innymi dokumentami.

Tym samym klient ma prawo otworzyć opakowanie produktu olini.pl, by mieć do niego dostęp, szczególnie gdy podobne są zazwyczaj wystawiane w sklepach stacjonarnych bez pudełka. Zaleca się jednak, by zwrot był realizowany w oryginalnym opakowaniu.

Sklep olini.pl zwraca klientowi pieniądze – w tym koszty dostarczenia rzeczy z wyjątkiem dodatkowych opłat wynikających z wybrania innego niż najtańszy dostępny sposób dostawy, najpóźniej po otrzymaniu produktu z powrotem lub dostarczenia dowodu jego odesłania. Przelew jest realizowany przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył kupujący przy pierwotnej transakcji. W przypadku płatności za pobraniem zwrot olini.pl zostanie zrealizowany na rachunek bankowy wskazany przez klienta w formularzu odstąpienia od umowy.

Kiedy nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy olini.pl?

Klient nie może odstąpić od umowy olini.pl, której przedmiotem świadczenia jest produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Dotyczy to szczególnie sytuacji, gdy dokonano imiennej rejestracji towaru w bazie danych producenta. Nie można też zwrócić rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi oraz tych, które ulegają szybkiemu zepsuciu lub mają krótki termin przydatności do użycia. Nie oddaje się też towarów dostarczonych w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli zostało otwarte. Chodzi tu oczywiście o ochronę zdrowia i względy higieniczne.

Jak reklamować produkty w olini.pl?

Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności produktu z umową zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta. W takim przypadku kupujący może złożyć reklamację olini.pl w formie pisemnej na adres:

Nowa Wieś 155
58-308 Dziećmorowice

telefonicznie: 693 222 687

lub mailowo: [email protected]

Klient może wykorzystać dostępny formularz reklamacji olini.pl https://olini.pl/upload/regulamin-olini-zalaczniki-2022-v3.pdf

O niezgodności z umową olini.pl mówi się, jeśli opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność i funkcjonalność, a także przydatność do szczególnego celu określonego w ofercie. Poza tym towar musi nadawać się do celów, do których zazwyczaj używa się rzecz tego rodzaju, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, norm technicznych lub dobrych praktyk.

Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności z umową olini.pl istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tego momentu.

Klient w formularzu reklamacji olini.pl może zażądać naprawy produktu, jego wymiany na wolny od wad. Sprzedawca odbierze rzecz na swój koszt. Klient może także złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny lub odstąpieniu od umowy.

Okres rozpatrywania reklamacji olini.pl wynosi 14 dni roboczych liczonych od dnia otrzymania produktu przez sprzedawcę.

Wyślij paczkę ze zwrotem olini.pl!

Szybkie zamawianie kuriera

Przesyłka

Usługi dodatkowe

Lubisz rabaty i promocje?

Zapisz się do naszego newslettera, aby otrzymywać powiadomienia o nowych promocjach i rabatach.