Jak zwrócić produkty w brasty.pl?

22/11/2023

Sklep internetowy brasty.pl to miejsce, gdzie klienci znajdą bogaty wybór markowych zegarków, perfum, kosmetyków i biżuterii. To ponad 30 000 produktów światowych marek, a asortyment stale się powiększa, aby sprostać aktualnym trendom na światowym rynku. Produkty oferowane na stronie internetowej brasty.pl trafiają do 11 krajów Unii Europejskiej, a doświadczeni pracownicy dokładają starań, by jak najlepiej zaspokajać potrzeby klientów. Stąd też liczne i regularne promocje rabatowe. To właśnie konkurencyjne ceny sprawiają, że sklep brasty.pl jest często odwiedzany i niezmiennie utrzymuje przewagę nad konkurencją w branży. Poza tym kupujący mogą też liczyć na ekspresową dostawę, szeroki wybór markowych produktów, rozwijającą się ekspansję zagraniczną oraz proklienckie podejście, które sprawia, że zakupy stają się niezapomnianym doświadczeniem. Bez problemu można także dokonać zwrotu brasty.pl.

Na czym polega rękojmia brasty.pl?

Sklep jest zobowiązany, by dostarczać klientom towar wolny od wad fizycznych i prawnych. Jeśli takie się zdarzają, klient ma prawo złożyć reklamację brasty.pl. W jej ramach może wysłać oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży, o ile sprzedawca nie zaproponował, że produkt naprawi bądź wymieni na nowy. Tego typu procedura powinna być przeprowadzona w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla kupującego.

Klient, który złożył reklamację brasty.pl z tytułu rękojmi jest obowiązany dostarczyć wadliwy produkt na adres:

SR4-Brasty
ul. Uniczowska 25
40-748 Katowice

Koszt przesyłki brasty.pl w takim wypadku ponosi sprzedający.

Roszczenia z tytułu rękojmi brasty.pl można składać w terminie dwóch lat od wydania produktu. Natomiast żądanie usunięcia wady lub wymiany rzeczy przedawnia się z upływem roku. Następnie można złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy brasty.pl lub obniżeniu ceny.

Jak reklamować produkty brasty.pl?

Reklamację brasty.pl należy złożyć w formie pisemnej na adres sprzedawcy:

SR4-Brasty
ul. Uniczowska 25
40-748 Katowice

w formie elektronicznej: [email protected]

Sklep ustosunkuje się do roszczeń w ciągu 14 dni od otrzymania reklamacji.

Klient może wykorzystać dostępny na stronie internetowej brasty.pl formularz reklamacyjny https://www.brasty.pl/k1.cms/media/files/dokumenty/470-2021-03-25-reklamacja-brasty-pl.pdf lub też sporządzić samodzielnie informację zawierającą opis zaistniałego problemu.

Sklep zwraca przy tym uwagę, że zdjęcia produktów umieszczone na stronie internetowej brasty.pl mają wyłącznie charakter poglądowy i nie stanowią wiążącego opisu cech produktu.

Jak skorzystać z gwarancji brasty.pl?

Niektóre towary są objęte w brasty.pl gwarancją udzieloną przez producenta lub dystrybutora. Stosowne informacje dotyczące trybu postępowania w tym wypadku są umieszczone na stronie internetowej oraz w karcie gwarancyjnej dodawanej do produktu.

Naprawa gwarancyjna brasty.pl jest realizowana w ciągu 30 dni od wydania decyzji reklamacyjnej.

Wszystkie produkty objęte są gwarancją brasty.pl. Okres ten wynosi 2 lata od daty zakupu. Ta możliwość nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień wynikających z niezgodności towaru z umową. Klient musi pamiętać o tym, że karta gwarancyjna brasty.pl jest ważna tylko z dowodem zakupu, a gwarancja nie obejmuje wad lub uszkodzeń powstałych po wygaśnięciu okresu gwarancyjnego, wynikających z wypadnięcia dodatków na skutek uszkodzeń mechanicznych lub nieprawidłowego użycia czy też usterek będących wynikiem oddziaływania czynników zewnętrznych.

Jak odstąpić od umowy brasty.pl?

Konsument ma prawo odstąpić od umowy brasty.pl w terminie 14 dni od otrzymania produktu. Nie musi przy tym podawać przyczyny swojej decyzji.

By skorzystać ze swoich uprawnień, klient powinien złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy w wyżej wskazanym terminie. Może w tym celu wykorzystać dostępny na stronie internetowej formularz zwrotu brasty.pl https://www.brasty.pl/k1.cms/media/files/dokumenty/471-odstoupeni-od-smlouvy-pl.pdf lub też przygotować samodzielnie jednoznacznie brzmiące pismo.

Można je wysłać listownie na adres brasty.pl:

SR4-Brasty
ul. Uniczowska 25
40-748 Katowice

lub mailem: [email protected]

Kiedy brasty.pl zwraca pieniądze?

Sklep brasty.pl zwraca klientowi pieniądze niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Oddawane są wszystkie płatności – także koszty dostawy.

Sprzedający zastrzega jednak, że może się wstrzymać z przelewem do chwili otrzymania produktu lub dostarczenia dowodu odesłania towaru do brasty.pl, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Nie musi także zwracać klientowi dodatkowych opłat związanych na przykład z wyborem innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez sklep.

Sklep brasty.pl dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył klient przy pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodził się on na inną metodę, która nie wiąże się z żadnymi kosztami.

Jak wysłać paczkę ze zwrotem brasty.pl?

Klient powinien wysłać paczkę ze zwrotem brasty.pl w ciągu 14 dni od odstąpienia od umowy.

Przesyłkę należy nadać na adres brasty.pl:

SR4-Brasty
ul. Uniczowska 25
40-748 Katowice

Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu brasty.pl. Może wysłać paczkę kurierem lub pocztą. W tym pierwszym wypadku warto na stronie brokera sprawdzić, który z przewoźników najszybciej i najtaniej dostarczy przesyłkę do brasty.pl. W jednym miejscu można także sfinalizować całą transakcję.

Jak zapakować paczkę ze zwrotem brasty.pl?

Klient jest zobowiązany w taki sposób przygotować paczkę ze zwrotem brasty.pl, by nie została uszkodzona na żadnym etapie transportu. Poza tym ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania.

Zwracane brasty.pl produkty muszą być w stanie nienaruszonym i zapakowane w oryginalne opakowanie. Należy je odesłać wraz z otrzymanymi przy składaniu zamówienia gratisami.

Na czym polega dożywotnia możliwość zwrotu towaru brasty.pl?

Sklep oferuje możliwość dożywotniego zwrotu towaru brasty.pl, jeśli jest on nowy i nieużywany. W przesyłce musi się znaleźć zakupiony towar wraz ze wszystkimi elementami dołączonymi do niego (dokumentacja, oryginalne opakowanie) oraz dowód zakupu.

Zwrot brasty.pl jest akceptowany w ciągu 21 dni od otrzymania przesyłki i w tym czasie jest także oddawana płatność wraz z kosztami dostawy.

Wyślij paczkę ze zwrotem brasty.pl!

Szybkie zamawianie kuriera

Przesyłka

Usługi dodatkowe

Lubisz rabaty i promocje?

Zapisz się do naszego newslettera, aby otrzymywać powiadomienia o nowych promocjach i rabatach.