Jak dokonać zwrotu w shoppo.pl?

09/12/2023

Sklep shoppo.pl to centrum pasji do doskonałej kawy. Pracownicy i właściciele zdają sobie sprawę, że dla klienta codzienny poranek w domu czy w biurze nie byłby kompletny bez intensywnego aromatu, który rozbudza zmysły. Włoskie marki – Lucaffe czy Parana, oraz napary z saszetek E.S.E. to elementy codziennych rytuałów, choć w ofercie sklepu internetowego shoppo.pl znaleźć można jeszcze więcej propozycji cenionych na całym świecie firm. Oferta kaw premium spełni najwyższe oczekiwania, niezależnie od tego, czy preferuje się kawę ziarnistą lub mieloną (w paczkach i puszkach) lub w kapsułkach (w tym Espresso). Poza tym na stronie internetowej shoppo.pl dostępne są też ekspresy do kawy i kompletny sprzęt do biur i domów, umożliwiający przygotowanie aromatycznych napojów w dowolnym miejscu. Prawdziwym hitem stały się czekoladziarki, które dostarczają nie tylko pyszną gorącą czekoladę, ale też niezwykłe doświadczenia smakowe. Filozofia marki sprawia, że w ofercie znaleźć można ziarna kawy prosto z włoskiej palarni pochodzące z renomowanych obszarów uprawy. Gotowa mieszanka jest pakowana do szczelnych toreb z wentylkiem i wysyłana do magazynu shoppo.pl w Polsce. Tym samym może znaleźć się u klienta w ciągu zaledwie 24 godzin. Sklep to doskonałe miejsce na aromatyczne zakupy dla odbiorców indywidualnych oraz dobry partner dla kawiarni, biur czy hoteli. Bez problemu można też dokonać zwrotu shoppo.pl.

Jak odstąpić od umowy shoppo.pl?

Klient może w terminie 14 dni odstąpić od umowy zawartej na odległość shoppo.pl bez podawania przyczyny. W takim przypadku uznaje się ją więc za niezawartą. Tego typu uprawnienia przysługują również przedsiębiorcy indywidualnemu.

Kupujący ponosi bezpośrednie koszty zwrotu shoppo.pl.

By skorzystać z przysługujących praw, klient powinien złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy shoppo.pl. Może skorzystać z elektronicznej formatki dostępnej na stronie internetowej https://shoppo.pl/pl/returns-open.html. Inną opcją jest wydrukowanie i wypełnienie formularza zwrotu shoppo.pl https://shoppo.pl/regulation.php?file=att2 i wysłanie go na adres:

Shoppo.pl
Swoboda 14
60-391 Poznań (POLSKA)

lub przesłanie mailem [email protected]

Klient może też przygotować samodzielnie jednoznacznie brzmiące pismo.

Kiedy nie można odstąpić od umowy shoppo.pl?

Klient nie może odstąpić od umowy shoppo.pl, jeśli sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą kupującego. Nie da się też zwrócić shoppo.pl rzeczy nieprefabrykowanej, wyprodukowanej według specyfikacji konsumenta lub służącej zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Ograniczenia dotyczą też towarów dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli zostało otwarte, a także produktów ulegających szybkiemu zepsuciu lub mających krótki termin przydatności do użycia oraz tych nierozerwalnie połączonych z innymi rzeczami.

Kiedy shoppo.pl zwraca pieniądze?

Sklep shoppo.pl zwraca klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy odpowiadające najtańszym oferowanym przez sprzedawcę sposobowi dostarczenia. Transakcja jest dokonywana przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument przy zakupach lub wybraną metodą na podany w elektronicznym formularzu zwrotu shoppo.pl rachunek bankowy.

Jeśli sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze towar, może wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia dowodu jego odesłania.

Kiedy wysłać paczkę ze zwrotem shoppo.pl?

Klient jest zobowiązany wysłać paczkę ze zwrotem shoppo.pl lub przekazać ją osobie upoważnionej przez sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od odstąpienia od umowy.

Paczkę ze zwrotem shoppo.pl należy wysłać na adres:

Shoppo.pl
Swoboda 14
60-391 Poznań (POLSKA)

Konsument jest odpowiedzialny za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania. Paczkę ze zwrotem może wysłać shoppo.pl kurierem lub pocztą. Na stronie brokera opłaca się sprawdzić, który z przewoźników najszybciej i najtaniej dostarczy przesyłkę do odbiorcy.

Jak wymienić produkty shoppo.pl?

Klient, by dokonać wymiany shoppo.pl, powinien wypełnić formularz elektroniczny dostępny na stronie internetowej https://shoppo.pl/pl/client-orders.html?display=returns&exchange=true i postępować zgodnie z zaleceniami sprzedającego.

Jak reklamować produkty shoppo.pl?

Klient może złożyć reklamację z tytułu wady towaru czy niezgodności towaru z zawartą umową za pośrednictwem elektronicznego formularza reklamacyjnego shoppo.pl https://shoppo.pl/pl/rma-open.html lub wysłać przygotowane przez siebie pismo pocztą na adres:

Shoppo.pl
Swoboda 14
60-391 Poznań (POLSKA)

lub mailem [email protected]

W zgłoszeniu reklamacyjnym shoppo.pl kupujący powinien określić swoje żądania i jeśli to możliwe udokumentować wadę oraz przedstawić dowód zakupu towaru w sklepie internetowym.

Sprzedawca do reklamacji shoppo.pl odniesie się terminie 14 dni od jej otrzymania. Jeśli uzna ją za zasadną, ponosi koszty wymiany, naprawy oraz przesyłki.

Sklep jest odpowiedzialny za brak zgodności towaru z umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili. Shoppo.pl dokonuje naprawy lub wymiany towaru w terminie 14 dni od uznania reklamacji.

Wyślij paczkę ze zwrotem shoppo.pl!

Szybkie zamawianie kuriera

Przesyłka

Usługi dodatkowe

Lubisz rabaty i promocje?

Zapisz się do naszego newslettera, aby otrzymywać powiadomienia o nowych promocjach i rabatach.